Transport lotniczy
Przychody easy jet
KK
Ryanair opublikował 22 VII czerwcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom usług wśród linii lotniczych w Europie. Punktualność na 55000 lotów wyniosła 91%, było mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów, mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów, a odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni.
Ryanair przewiózł w czerwcu ponad 9,5 mln pasażerów – powiedział Robin Kiely. – Klienci Ryanaira również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.
« powrót